Нарешті ми дійшли до завершального етапу нашої роботи!
Працюючи з матеріалами нового модуля, я зробила висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямувати у навчанні та про місце диференційованого навчання. Перехід до процесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учнів, так з боку вчителя. У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки:
зміст
процес
результат
середовище навчання
Щодо форм оцінювання простими і цікавими формами залучити до справи проблемних учнів. Як працювати з обдарованими методик багато.
Працюючи з матеріалами нового модуля, я зробила висновки щодо того, як учні можуть самі себе спрямувати у навчанні та про місце диференційованого навчання. Перехід до процесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації як з боку учнів, так з боку вчителя. У диференційованому навчанні я визначила чотири напрямки:
зміст
процес
результат
середовище навчання
Щодо форм оцінювання простими і цікавими формами залучити до справи проблемних учнів. Як працювати з обдарованими методик багато.
Комментариев нет:
Отправить комментарий